Vivix Shaklee - Revolusi Penemuan Terbaru

Pemakanan berkhasiat memainkan peranan yang amat penting dalam penjagaan kesihatan kita. Dengan menambahkan nutrient polifenol yang diekstrak daripada buah-buahan dan tumbuh-tumbuhan ke dalam diet pemakanan seharian dapat memberikan kesihatan yang berpanjangan dan juga meningkatkan tenaga yang diperlukan untuk menjalankan aktiviti harian.

Shaklee membawakan VIVIX untuk anda, satu minuman campuran botanical yang penuh dengan kebaikan bagi mengekalkan kesihatan badan dan enak rasanya.

Antara kebaikan VIVIX adalah:
  • memelihara keseluruhan kesihatan
  • membantu anda berasa lebih bertenaga
  • menguatkan sistem imun


Satu penemuan Revolusionari dalam anti-penuaan pada tahap sellular

Vivix merupakan supplement anti-penuaan terbaik di dunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh Shaklee, syarikat supplemet no. 1 di Amerika Syarikat.

Di dalam kajian makmal, Vivix telah menunjukkan impak kepada empat mekanisma penting penuaan pada tahap sellular.

4 mekanisme Penuaan Pada Tahap Sellular

Kerosakan DNA

Setiap hari, setiap sel tubuh diserang oleh sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan ini merosakkan "pangkalan data genetik", menghasilkan satu "typo" (kesilapan dari yang asal) yang akan mengganggu fungsi sel. Ramuan Vivix melindungi dan memperbaiki selular DNA.

Pengawal Genetik

Pengawalan genetik menyumbang kepada kemerosotan umur pada tahap sellular. Dalam satu penemuan utama, ujian klinikal terbaru, menunjukkan ramuan Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melawan penuaan tahap sellular.




Moh dapatkan hari ini... Untuk kesihatan yang lebih optimum... :)

Jom ber'SHAKLEE'...



    No comments:

    Post a Comment