Vita-E Complex

Bismillah...
 
As-salam...
 
Kawan-kawan, nak tahu tak... sempena bulan Jun 2014 ini, Shaklee telah membuat promosi iaitu beli 6 botol Vitamin E Complex, anda akan mendapat percuma satu botol vit E complex. Bukan itu sahaja, sekiranya anda membeli set promosi ini, anda akan mendapat keahlian secara percuma.
 
Jadi, tunggu apa lagi... Jom 'sambar' sekarang semasa promosi masih berlangsung... Inilah peluang keemasan untuk pengamal vit E untuk mendapat harga rendah luar biasa kerana promosi ini dibuat oleh Shaklee setahun sekali sahaja. Sekiranya anda melepaskan peluang ini, anda perlu tunggu sehingga tahun hadapan pula... Rugi kan... hehe
 
Jom kita tengok apa manfaat dan kebaikan 'vitamin Cinta' ini...
 
*********************************************************
 
 
 


Keistimewaan Shaklee Vita-E Complex

Deperbuat dari minyak soya organik dan minyak gandum, yang kaya dengan vitamin E dan diekstrak d-alpha tocopheryl, d-alpha tocopherol yang aktif secara fisiologi dan digabung dengan 8 jenis vitamin E ( alfa, gama, beta, delta ). Ia adalah vitamin E yang paling lengkap dipasaran.
 
Ia mengandungi 10mg silenium semulajadi yang membantu tubuh kita menyerap vitamin-E, memelihara memberan sel-sel,  sel darah merah dan tisu-tisu otot. Ianya juga adalah penyahtoksik semulajadi logam berat seperti raksa dan kadmium, mengukuhkan antioksida dan melindungi retina. 

Manfaat Utama Vita-E Complex 

Melindungi Jantung – Pengambilan harian 800IU vitamin E untuk jantung yang sihat, melindungi sel darah merah untuk mengelakkan keasidan lipid, meningkatkan kolestrol HDL ( kolestrol baik ), mengurangkan tekanan darah, menghalang platlet darah melekat ke dinding ateri, menghalang enemia hemolitik, penyyakit jantung dan lain-lain.

 
Mempertingkatkan kemampuan reproduktif – Kajian pada 1924 mendapati vitamin E Mampu memulihkan kemampuan reproduktif. Para lelaki yang mengambil 600IU ~ 800IU sehari mampu meningkatkan kiraan sperma mereka.

 
Anti Penuaan – 1 kapsul vitamin E sehari mampu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus, parut,akne dan bintik penuaan. Ianya mampu memulihkan tekstur kulit, ton muka, dada dan otot peha.

 
Anti Oksida Yang Kuat – Pengambilan 1200IU sehari untuk anti oksida yang kuat dan berkesan untuk melawan kanser, mengukuhkan sistem immune, menghalang atau memperlambatkan pertumbuhan tumor, mengurangkan kerosakan akibat radikal bebas. Ianya juga memperbaiki masalah oksidasi-katarak dan masalah penglihatan.

 
Meningkatkan Tenaga batin – Meningkatkan tenaga batin dengan membekalkan oksigen yang lebih.

 
Memperbaiki Arthritis – Meningkatkan keanjalan salur darah, memperbaiki kitaran darah, merawat bahu kejang, pening, buasir, urat viroks dan sakit sendi.
 

Menghalang Keguguran – Merawat Musculus pectoralis fibrosis otot dada, syndrom prahaid, dan syndrom monopaus seperti hot flush.Digunakan pada ujian klinikan untuk menghalang keguguran dan kematioa janin.

 
memperbaiki Parut – Memperbaiki bengkak dan ulser kulit. Boleh disapukan terus pada luka untuk mengurangkan kesan parut.


 
Adakah Anda Mengambil VitaminE yang Cukup?

Untuk 400IU vitamin E ( satu kapsul Vita-E Complex ), anda perlu memakan berikut untuk kesihatan dan melawan radikal bebas.

1kg gandum

500ml minyak sunflower

8kg bayam

500gm badam

 

Adakah Vitamin - E Selamat? 

Dalam buku ” Presciption for longevity” yang ditulis oleh Dr, James Scala, terdapat perbincangan mengenai keselamatan vitamin E secara terpeinci. Secara keseluruhan terdapat lebih 1000 laporan berkaitan keberkesanan dan keselamatan vitaminE.
 
Kajian bertahun-tahun oleh Universiti Havard keatas lelaki dan wanita membuktikan vitamin E mampu mengurangkan risiko penyakit jantung hampir 41% dan strok denga 33%. Kajian juga membuat kesimpulan bahawa dos selamat adalah sebanyak 3200IU.
 

Cadangan Pengambilan 

Untuk Memngekalkan kesihatan : 1 kapsul sehari selepas makan

Untuk anti penuaan dan Sistem produktif : 1 kapsul 2 kali sehari

menentang kanser dan menghilangkan parut : 2 kapsul 2 kali sehari
 
Untuk sebarang pertanyaan atau tempahan produk, anda boleh menghubungi saya :
 
PM FB : Kedai Kami
 
Wassap : 019-2510577 
 
Jom kita berSHAKLEE !!!

No comments:

Post a Comment