SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

As-salam...
Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin buat semua pengunjung blog Kedai Kami. Maaf andai ada salah silap sepanjang saya berkarya di sini.


Kepada yang ingin pulang ke kampung, hati-hati di jalan raya. Ingatlah insan yang tersayang.


Makan lemang, ketupat, rending dan juadah hari raya tu biarlah berpada... hehe

Buat sesiapa yang ingin mendapatkan produk Shaklee pada musim perayaan ini saya ada menawarkan perkhidmatan COD di sekitar Perak, Kedah dan Pulau Pinang seperti berikut :

Kedah :
Sekitar Bandar Baharu

Perak :
Sekitar daerah Kerian

Pulau Pinang :
Sekitar Nibong Tebal dan Seberang Perai Selatan
Sekiranya terdapat sebarang pertanyaan, saya boleh dihubungi dengan pelbagai cara:

PM FB: Kedai Kami
Like page : Kedai Kami
email : salji_putih19@yahoo.com
Tel/SMS/Wassap : 019-2510577

Setiap pembelian dengan saya anda layak mendapat konsultasi percuma.

Akhir sekali, selamat menjalani ibadah puasa di akhir Ramadhan ini dan selamat Hari Raya Aidilfitri.


Till then, as-salam.
Jom bershaklee....

No comments:

Post a Comment