Shaklee Collagen Powder






Shaklee kolagen powder adalah supplement yang unggul mengandungi 4000mg kolagen RSS (sisik ikan merah ) propritari, sejenis kolagen tulin yang bermutu tinggi yang diekstrak dari sisk ikan merah. Kolagen Shaklee adalah sangat rendah dalam berat molekular sekitar 1000 dalton amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

Tujuh ramuan utama termasuk ekstrak biji Camelia japonica, kolagen ikan , ekstrak kekerang, Lactocillus acidophilus, vitaminC dan vitamin B, digabungkan untuk mepertingkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam dan luar.


Manfaat Utama Shaklee Collagen Powder

Semakin kita meningkat usia, tubuh kita akan kehilangan kolagen secara berterusan yang akan mengakibatkan nampaknya kesan penuaan seperti kedutan dan garisan pada kulit dan kulit menjadi semakin kendur. Faktor usia bukan semata-mata penyebab berkurangnya kolagen dalam tubuh kita. 

Kerosakan kolagen juga boleh disebabkan oleh faktor luaran seperti matahari, radikal bebas dalam udara, air, merokok dan lain-lain. Oleh itu Shaklee Collagen Powder mampu mengekalkan keanjalan kulit semulajadi dan melambatkan kesan penuaan.


Tampak Lebih Muda

♥ Membantu menguatkan rambut dan membantu pertumbuhan semula.

♥ Menguatkan kuku dan menghilangkan masalah bintik putih pada kuku dan memelihara pangkal kuku yang sihat.

♥ Mengekalkan kelembapan kulit dan keanjalan kulit akan bertambah baik dan membantu menghilangkan parut akibat luka atau pembedahan

♥ Membantu menghilangkan tanda-tanda penuaan

♥ Rasa Lebih Muda

♥ Selain kalsium, kolagen juga sangat penting untuk tulang bagi mengelakkan tulang dari menjadi rapuh.

♥ Membantu mengurangkan kesakitan akibat geseran antara sendi-sendi.

♥ Baik untuk mata. Kornea memerlukan kolagen untuk mengekalkan keanjalannya.

♥ Baik untuk kesihatan otak. Sel glya memberikan nutrisi kepada otak dan ini disokong oleh kolagen.



Fungsi Ramuan Utama

Kolagen dari sisik ikan merah – Adalah sumber kolagen yang premium yang mempunyai kadar penyerapan yang tinggi berbanding kolagen haiwan

Ekstark biji Camelia Japonica – Terdiri dari asid Oleik.satu pelembab kulit yang hebat dan isoflavon, merupakan antioksida yang hebat

Ekstrak Paffia – Paffia yang dikenali sebagai Ginseng Brazil,apabila diogabungkan dengan ekstrak biji Camellia Japonica, membantu membina kolagen dan asid hyaluronic. Memainkan peranan penting dalam menghidratka tisu tubuh bagi melembap dan melicinkan kulit.

Elastin dari kolagen ikan – Elastim memelihara kulit agar flexible tetapi tegang. Memberikan rasa melantun apabila kulit diutarik.Ia sangat penting bergabung dengan kolagen bagi mengekalkan kulit yang anjal dan tegang.

VitaminC dan B – Vitamin C mengekalkan kolagen didalam tubuh dan mementang radikal bebas yang merosakkan kulit kita.Vitamin B membantu metabolisma tubuh menukarkan lemak, kabohidrat dan protin untuk membebaskan tenaga yang diperlukan untuk penghasilan kolagen didalam sel.

Ekstrak kekerang – Glukosamin ekstrak kekerang adalah penting dalam sintesis cecair synoval yang mengekalkan pelincir kepada sendi-sendi dan melembabkan bebola mata.

Lactobacillus acidophilus – Membantu menyihatkan usus bagi memudahkan penyerapan kolagen kedalam tubuh.


*************************************************

Untuk maklumat lanjut, anda boleh hubungi saya:

PM FB: Kedai Kami
Like page : Kedai Kami
email : salji_putih19@yahoo.com
Tel/SMS/Wassap : 019-2510577


Setiap pembelian dengan saya anda layak mendapat konsultasi percuma.

Jom bershaklee....


No comments:

Post a Comment