Chewable Vita-C



Keistimewaan Shaklee Chewable Vita-C Plus


Setiap tablet vitamin C mengandungi 7.5 hidangan sebiji buah oren termasuk kulitnya (500mg) dna pembebasan 1.5 vitamin C buah tersebut ke dalam tubuh kita setiap jam. Ujian klinikal telah membuktikan vitamin C di dalam 2 tablet vitamin C Shaklee (dalam masa 5 jam) mampu kekal dalam plasma darah kita selama 24 jam. Setiap tablet mengandungi 120mg bioflavonoid (25% diekstrak dari kulit buah) yang juga dikenali sebagai vitamin C complex.


Ia meningkatkan keberkesanan vitamin C dalam tubuh kita, melegakan inflamasi, menentang jangkitan bakteria dan radikal bebas. Sangat sesuai untuk kanak-kanak dan orang dewasa yang sukar menelan tablet.





Manfaat utama Chewable Vita-C


Membentuk kolagen - Meransang pembentukan kolagen. Kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, tulang rawan dan rangka. Oleh itu ia mampu mengurangkan kedut dan menguatkan otot supaya tidak kendur.


Memulihkan masalah pendarahan - Kekurangan vitamin C akan menyebabkan pendarahan gusi, lebam di kulit, kulit kering, kulit kasar, ruam dan melambatkan proses penyembuhan kecederaan.

Meningkatkan sistem imun - Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih melawan bakteria dan kuman, mengurangkan alergi hidung, kulit dan asthma. Mempercepatkan pemulihan kecederaan dan mengurangkan simptom flu dan selsema.


Memerangi kanser - Ia adalah satu-satunya antioksidan yang berkuasa meningkatkan interferon dalam tubuh dan meransang pengeluaranT-cells untuk melawan sel-sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh kita dengan berkesan. Ia juga mampu menghapukan radikal bebas sebelum ia menyerang sel-sel kita.


*********************************

Untuk maklumat lanjut, anda boleh hubungi saya:

PM FB: Kedai Kami
Like page : Kedai Kami
email : salji_putih19@yahoo.com
Tel/SMS/Wassap : 019-2510577



Setiap pembelian dengan saya anda layak mendapat konsultasi percuma.

Jom bershaklee....

No comments:

Post a Comment